Julklapps-shopping

Igår mötte jag älsklingen i väsby centrum..kom väl dit ca 40 min innan han slutade jobba och kollade runt lite i affärer, hittade ännu en julklapp, till lillsyrran. :) Det går framåt alltså, men tänkte julklapps-shoppa lite mer seriöst i helgen eftersom att pengarna kommer i övermorgon, på fredag kanske? Vet inte än vart jag ska kolla någonstans men den som lever får se.. :P Någon som känner sig manad att följa med kanske? :P Åh, det är ju så kul att handla julklappar! :)

När jag och Linus åkte hem igår gjorde vi tacos, mumsfilibabba! :) Det räckte inte att vi åt det i fredags också. Hihi men det är ju så gott! :P Vi flög lite med våra helikoptrar också, såklart :P Sen blev klockan mycket och jag somnade rätt fort.

Ajuste, en annan rolig grej, denna vecka ska jag beställa studentmössa! Äntligen! :D Hinner inte idag så det får nog bli imorn eller på fredag men faaaan vad jag längtar till juni! Geee mig!

Nu snart börjar mediekommunikationen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0