Dagens klagomål

Plugg, plugg, plugg.. man gör ju inget annat än pluggar tycker jag. Idag på svenska lektionen fick vi ytterligare två arbeten/uppgifter..vi har redan två inlämningar till torsdag i svenska..hur tänker lärarna? Att vi bara har DET ämnet som de har oss i och att vi inte har något liv och har all tid i väärlden på oss, fattar inte. Idag påminde jag min svenska lärare om allt vi har till torsdag i bara svenska och då ändrade hon tack och lov inlämningsdatum på en inlämning så det är man ju tacksam för, två till torsdag och en till måndag istället, det är i alla fall bättre än tre till torsdag...Men sen är det ju de andra ämnena såklart, har ju en redovisning av ett arbete i psykologi till torsdag också..suck.

Usch vad jag längtar till studenten nu. Ge mig juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0