And so it goes..

Jahaja...måndag vecka 46..det är alltså...42 dagar kvar till Julafton..vad roligt. Alltså det är ju jättemysigt på sitt sätt men jag är fortfarande inte redo för vintern..och den kom ju i helgen som jag skrev att den skulle. Och inga vinterskor ble det heller, nej jag hittade inga speciella som jag ville ha..men det är bara att leta vidare för ett par nya måste jag ju ha! :P

Åkte hem från killen imorse, mådde inget vidare bra så det blev en hemmadag idag..no school. :) Skönt men samtidigt kryper ångesten längs ryggraden...varföör...har faktiskt varit duktig att skicka den uppgift jag hade till idag på min svenska lärares mejl.

Helgen då? Jo, fredagen blev lugn och som jag skrev i ett tidigare mejl firades Hasse på lördagen, med paj och presenter och lite folk. :) Senare drog jag, syrran, Linus och "morbror" Micke till Rockbaren i väsby för att lyssna på syrrans pojkväns band Degreed när de spelade live där..tyvärr var det inte så livat eftersom att man kunde räkna antalet personer i lokalen och det var jättesynd men visst var dem bra..det är dom alltid. :) Och det kan ju vara skönt ibland att inte röjja för fulla muggar också.. :P Vi kom hem med en taxi strax efter tre..

Igår var det jävligt skönt att få sova ut..stackars killen som måste upp vid tio för att dra till jobbet men jag själv sov till två.. :)  När han slutat vid fem drog jag och han hem till honom och åt pizza, smask! :) resten av kvällen spenerade vi inne på rummet med filmen Nyckeln till frihet (The shawshank redemption), chips, dipp, coca-cola och ostbågar. :) Det är en jäkligt bra film det! 


image256


Ja, juste i lördags vid middagen gick morsan från bordet och kom tillbaka med brev till oss barn i familjen, fast det som var till mig var även till Linus och det som var till Mickan var ju även till Micke...och gissa om vi blev överaskade..det var en inbjudan till en vigsel mellan mamma och Hasse! :D Jag och syrran började ju såklart stortjuta eftersom att vi är så känsliga, haha men vad glada vi blev. :) Den ska redan hållas om två veckor! Undrar vad man ska ha på sig.. :) ååh, vad kul! Som vi har väntat på det där..haha det tog fyra år men nu ska det iaf ske! Iof fick man ju komma med trasiga jeans enligt dem men det är såklart man inte gör.. <3

Fick nyss reda på att det är många som är borta från skolan idag..kan ge mig fan på att det är snöns fel!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Shawshank är så bra! Det liknar Prison Break lite, skillnaden är att filmen tar slut efter någon timme. Jag gillar när de är smarta.
ha en bra dag och kväll.

2007-11-16 @ 16:31:19
URL: http://mattieblanchard.blogg.se
Postat av: Sabina

Ja, samma här. :)

2007-11-16 @ 16:35:38
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0