Justin, here I come! :D

Jag vann, jag vann, jag vann, jag vann, jag vann, jag vann, JAG VAAAAANN!!!!!!!
Hur många gånger jag än säger det och försöker intala mig det kan jag inte fatta det, jag kan bara inte fatta det!
JAG SKA GÅ OCH SE JUSTIN TIMBERLAKE LIVE I GLOBEN DEN 19 JUNI!!! Och Diana, som den andra biljetten är till! Fan vad kul vi kommer ha gumman! ;D
OCH jag har såå bra sittplatser!!!!! :D:D:D Sektion A, närmaste sittplatserna till scenen!
Okej priset blev 3450:-......det blev lite för högt för två biljetter men eftersom att det är david som betalar det mesta förlorar ju inte jag någonting på det, det var ju trots allt en försenad födelsedagspresent till mig :)
Tycker ändå lite synd att han får betala så mkt..men men, orkar inte tjaffsa med honom om det mer. :P
Det var ändå den bästa födelsedagspresenten jag kunnat fått, trust be. Jag är lyckligare nu.

Ett stort tack till Anette som la upp auktionen och såklart David (pojkvännen)  som betalar.. utan er hade jag aldrig fått sett  konserten! Och jag har aldrig velat något så mkt som det här! :D
Det var en annan tjej och jag som satt  uppe ända till 00:42 och bjöd över varandra!
Men jag vägrade ge mig, jag ska bara dit, jag skulle ha biljetterna!! Och jag vann!!! Hahaaa :D IN YOUR FACE!!
Faan va jag längtar assååå, vill dit nu, nu, nuuuu!
Det roliga är att jag inte sagt det till Diana än, att jag vann auktionen alltså..
Det ska bli rätt roligt att se hennes min när jag berättar det... :) hihihi

Diana -"Hur gick det på auktionen????"
Sabina - "Alltså, det var en annan tjej som också var lika desperat efter biljetterna som jag så det gick inte riktigt..."
Diana - "Vaaa?? Neeej??! Skojar du??!""
Sabina - "Jaaaa, va f**n!! Diana vi ska gå och se Justin Timberlake live i globen den 19 Juni!!!"
Diana - "Aaaaahhhh!!!"
Sabina - "AAAaaahhh!!!" *KRAAAAM*
Båda - "TJEJSKRIK!!!!" *KRAAAM*

haha kan verkligen se det framför mig.. :P det är så vi är. deal with it :P

image10

Nu finns det hela 4 saker att se fram emot, (under en kort tid också) :D

Pirates 3, VÄRLDSPREMIÄR! 22/5, 23:59 :D
Skolavslutning 7/6 :D
Tatuera mig 14/6 :D
Justin Timberlake konserten FutureSex/LoveSounds 19/6 :D

Föresten, jag såg Klick iaf i fredags, programmet gick på aftonbladets kanal som jag hade :)
Hihi jag syndes väl inte mest men jag såg mig iaf där bak ibland ;P
Var det någon annan som såg pogrammet? Hihi. kul isåfall :)


Nu ska jag fortsätta att vara "aktiv" på lektionen... :P
Vi hörs senare! Tja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0