Söndag

Nej, det blev inte lika fint väder idag som jag hoppats på, molnen ville aldrig riktigt ge sig, väldigt få men dock varma solstunder, så det blev en för- och eftermiddag inomhus, men det kan ju också ha sina fördelar.. ;P Just nu sitter jag bara på msn och lyssnar på musik.. :) Får hoppas att det blir riktigt sommarväder imorn ist.. :) Har inte mycket att skriva om så jag tänkte lägga in den här listan som flera av er säkert redan sett eller svarat på :P


Jag har;
(x) snott den här listan
(x) tittat rakt in i ögonen på den jag älskar
(x) rökt en cigarett
(x) rökt en cigarr
(  ) varit hög
(x) varit full
(x) hånglat/kysst någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(  ) fått sparken
(  ) varit i ett knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(  ) hånglat med en främling
(  ) gått på blinddate
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(  ) legat med en medarbetare
(  ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internet kompisar
(  ) varit i Tokyo
(  ) varit i London
(x) flygit
(  ) spytt i en bar
(  ) sett en del av mig själv brinna
(  ) ätit sushi
(  ) åkt snowboard
(  ) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) varit kär i någon som är kär i en helt annan
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(  ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(  ) fuskat när du spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat på skolan/jobbet
(  ) använt ett falskt id
(x) tittat på solnedgången
(  ) varit med i en jordbävning
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna (i tält, ha)
(x) blivit kittlad
(  ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
(  ) tagit hand om ett råddjur/en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
(  ) känt mig som en utstött
(  ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott (slagsmål)
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) gråtit mig själv till söms
(x) lekt tjuv och polis
(x) sjungt kareoke
(  ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(  ) skrivit ett brev till tomten
(  ) dansat i regn
(x) blåst bubblor
(  ) fått en önskan inslagen
(x) kysst en spegel
(  ) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak
(  ) burit fula/annorlunda kläder för att se vad dom i skolan säger
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) drömt att jag har haft sex med en/flera vän/vänner
(x) pratat med en främling i mer än 5 min
(x) varit otrogen (kanske inte gills när man var 12-13?)
(x) varit svartsjuk
(x) jag kan skriva utan att titta på tangent bordet (hyfsat bra, ha)
(x) älskat någon av hela mitt hjärta
(x) hatat nån
(x) skickat kärleksbrev
(  ) fått kärleksbrev
(x) fått rosor
(x) tävlat i nått
(x) ångrat mig över nått
(x) haft sex med någon
(x) är tillsammans med någon
(  ) ätit så mycket godis att jag spytt
(x) viljat dö
(x) vart missnöjd över min kropp
(  ) tagit mer än 5 simmärken
(x) färgat håret
(x) sagt nått onödigt
(x) åkt moppe
(  ) ramlat med moppen
(  ) köpt nått för över 10.000
(x) ringt i mer än 2 timmar
(  ) fått hög telefonräkning
(x) läst någon annans blogg
(  ) hoppat fallskärm


Om man inte har annat för sig såå, haha. ;)
Bloggar senare, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0