Pics and white wine.

Jag hade tråkigt igår..för jag hade inget att göra..det blev inte så att jag var med killen...och då tänkte jag att jag kunde ta lite nya bilder på mig själv. yeahj! Här kommer en.. Kameran dog så jag hann inte ta så många..

 

Älskling fick också vara med på ett kort. :] Och garderoben med. :]

 

Kameran fick ladda under natten och vem vet.. kanske kommer fler bilder senare.. (;

Idag ska jag på grillfest hos en tjejkompis..håller på och väljer ett vitt vin nu..haha jag känner mig som en alkis..ska köpa 1000 ml idag och 3000 ml innan fredag, 1000 ml ska jag ha idag och 3000 ml ska jag ha på frredag för att dela med en kompis..ska nämnligen fira en tjejpolare då som fyllde 18 igår ;D party för hela slanten alltså! Det bästa är ju att jag köper i tetra-pack, då kan jag ju alltid spara om inte allt går åt.. :P
Nästan lika bra att det inte gör det, haha..
Nej, nu måste jag hoppa in i duschen!


Heddå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0