Kvaddade fingrar.

Hej, hallå!
Jag hade det jätteroligt igår hos Minna på grillpartyt. :) Det mindre roliga var ju regnet.. De som hade kött med sig för att grilla fick steka det ist :P Själv hade jag rostbiff ;D Först var vi bara tjejer där och åt gott och började dricka lite sen kom det några killar. Det blev jättelyckat, fast det blir det ju oftast om man inte är så många. Det kan bara bli jobbigt då. :P Vi körde b.l.a sanning och konsekvens och "jag har aldrig.." det var...ehmn, roligt ;D Själv fick man ställa sig på en bänk och sjunga en låt.. pinsamt. Men det var ju inte det värsta, att knulla med en kudde i en minut var nog lite värre men då hade man hunnit fått i sig mer också, haha. De andra fick också rätt roliga grejer att göra men jag orkar inte berätta allt.. ;D Bilder kommer såklart!

De mindre roliga hände senare och jag har bara mig själv att skylla, vid två tiden öppnade jag upp kylskåpet för att ta mera vin och det var precis vad jag fick..den flaskan som stod i dörren ramlar ut och går sönder, fuck! Och den var inte min...men Sara fick mitt sista ist :) Aja, jag tar upp efter mig och lägger allt i papperskorgen, Minna kommer och vi börjar städa upp lite på diskbänken, jag trycker ner handen i papperskorgen för att slänga nått mer och....aj! Det gjorde ont. Jag tar upp handen och ser att jag skurit bort två "köttbitar" från pek-och långfingret..I gråt och skratt står jag där utan att veta vad jag ska göra, Minna ser det och springer för att hämta förband..Blä vad äckligt det såg ut, jag har vanligtvis inte fobi för blod och sånt men där gick gränsen. Aja, det slutade blöda till slut iaf och jag hade förbandet på till jag vaknade vid 3 tiden här hemma. (Åkte hem halv 11 på förmiddagen och gick och la mig igen när jag kom hem..bakis, haha!) När jag pratade med mamma i telen och berättade allt så sa hon att Hasse (sambon) måste kolla till det för om det är allvarligt är man tvungen att sy annars kan fingrarna ramla av...! Hasse fick kolla på det och vi åkte till vådcentralen och som tur var behövde jag inte sy och nu sitter jag här med hela, stela fingrar (inbäddade) och försöker skriva så gott jag kan.. :P

Bilder kommer senare..från festen alltså. Tror inte någon vill se bild på mina fingrar..men jag var bara tvungen att ta kort på dom :P Nej, nu kommer väl killen snart..bloggar någon annan dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0