Utan nycklar..

..och pengar på mobilen är man utelåst..kort sagt. Glömde mina nycklar i en annan väska i morse och kom inte in när jag åkte hem..Syrran skulle ju vara hemma! Men icke sa nicke..där stod jag i regnet med posten i min hand och hoppades på att syrran bara var ute med Akira och snart skulle komma tillbaka men..nej..jag kunde inte göra annat än att åka hit..till väsby centrum och min älskling..så nu står jag här i montern och skriver..och plånboken är också hemma så jag har inte alls mycket att göra..segt. Ska väl stå/sitta här tills vi drar hem till mig..

NT-showen var föresten helt okej..besviken över att hela konceptet är borta...men den var underhållande i alla fall, även om jag inte skulle kalla det för en NT-show..bara show.. :P Båda programmen showade ju tillsammans..det var lite trist men ja..helt okej, man fick ju sig några goda skratt i alla fall.. :) Kanske lägger upp någon bild senare..

Nu ska jag fördriva tiden ännu mer..med absolut ingenting. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0