The final countdown!

Jepp..i natt sker det..vid tolvslaget hamnar vi i ännu ett nytt år med nya förhoppniningar. Fan vad tiden har gått fort..vad har jag gjort egentligen? Nåja..det blir säkert kul. Ska till Lindberg, Linus killkompis och äta middag med några andra sen blir det ferre såklart med flera. :) Och visst slår vi på stort..en vodka flarra, en jäger och en champagne..men den är ju såklart bara där för sakens skull, att skaka och spruta ;P Och jag tror inte eller snarare hoppas inte att allt går åt ikväll för så roligt vill vi inte ha det imorn. :P Men men det blir nog en hel del goda drinkar med vodkan iaf och resten av groggvirket. :) Köpt tillbehör så det räcker till en del pina colada, san francisco och nån melondrink. :) Gott gott.

I resten av mellandagarna har jag inte gjort så mycket..åkte in till stan med diana, ellen och revin för att filma inför projektarbetet i lördags och visst blev det även lite butiksärenden när vi ändå var där..var även en stund i Karlberg och filmade lite..men sen tyckte vi att det dög och for hemåt :P på kvällen var jag hemma hos killen och åt tacos. :) Träffade girlsen igår och fikade på östermalm, kollade lite butiker och sånt. Mys. :) Senare åkte jag hem till killen för en pizza -och filmkväll. :)

Nu snart ska jag hoppa in i duschen för att sakta men säkert börja fixa iordning mig för kvällen.

Gott nytt år! :)


Var bara tvungen att lägga upp denna..vad passar inte bättre liksom..Europe är ju så bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0