Plötsligt vänder oturen..

Jag har nu i över en vecka väntat på ett par stövlar som ska komma på posten..och när de inte kom igår började jag bli orolig..kanske hade de kommit bort med posten? Och det är ju så jobbigt att vänta på något som man ser fram emot eller längtar efter. Och så det första jag gjorde idag när jag kom hem var att leta efter lapp där det stod att jag kan komma och hämta ett paket..men icke..jag suckade och när jag vände mig om stod Hasse men värsta flinet och höll i ett paket, haha det hade kommit, ända hem också, äntligen! :D Och det passade perfekt! :D Jättefina och varma eftersom att det är fodrade med något slags ull. :) och det är ju skitbra nu när det är så mycket snö. :D

En annan grej som hänt idag, egentligen bara för några minuter sen och förde mitt humör ännu längre upp på glad-skalan var att jag hittade mitt kära pilgrim-halsband som jag trott jag tappat och varit borta i flera månader. :D Åh, blir så glad när jag hittar saker som jag trott jag förlorat :D speciellt när de är presenter och rätt dyra..men vem blir inte glad för det liksom..

En mindre rolig grej är att jag har huvudvärk och ska skriva lite på en religions redovisning nu...men ändå är jag så glad :D Ska träffa min älskling lite senare också när han slutat jobba och äta något gott tsm med honom. :)

Time to go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0