Och det här var ju..kul

Lite kul det här med olika tester och påhitt tycker jag..många har säkert redan sett den i andra bloggar...eller inte..vet ju inte vem det var som kom på den men jag hittade den i alla fall i Pias blogg, Sandras friend, ville också göra den och se hur kul jag kunde ha på en skala.. :P värt att testa i alla fall.. ;D

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra random i din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Älskar dig bejbi

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
God jul hoppas du får en trevlig julafton puss

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Älskar dig med, saknar dig. Hör av dig senare

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Går ner nu

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vi på Tele2 vill önska dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År och samtidigt berätta att för varje MMS som sänds under december skänker vi 19 öre till BRIS


Resultatet, jo visst var det kul, haha ;D gillade att jag säger god jul till min vän som precis blir påkörd ;D haha!

Kommentarer
Postat av: pia

hehe, den var rätt kul den där ^^

2007-12-29 @ 12:59:38
URL: http://inconvenient.blogg.se
Postat av: Sabina

Jepp det var den ;D

2007-12-31 @ 14:17:59
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0