och den dagen gick fort..

Hade bara två lektioner idag..eller snarare en..mentorstiden räknas väl knappast som en lektion..så en lektion har jag haft idag..en tretimmars graflektion..håller på att designa metro till en kvällstidning..eller bara framsidan men det är rätt kul.. :P anledningen till att jag bara hade den lektionen idag ä enkel, vår nya lärare dök såklart inte upp imorse när vi skulle ha svenska..alltså blir så jävla irriterad när det är första lektionen som glöms bort eller är inställd..okej om det är mitt på dan eller ännu hellre sista lektionen men vafan varför min första lektion?! Kunde ju varit i skolan 12:20 istället för 10:25 om jag vetat att han skulle vara så tankspridd! Suck..

Aja, det är väl sånt vi får leva med..i guess.

Igår åkte jag hem till älsklingen och mös.. :) Han har köpt ännu ett nytt Guitar Hero..trean..och det kom igår, haha så söt han är, blir som ett litet barn när det gäller det där.. :) men det är ju skitkul! :P Även fast jag kan bli lite tvär när det blir fel..dålig förlorare? Ja..kanske det. Men jag får öva, öva, öva!

Nu ska jag unna mig en stund framför tvn.. Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0