och dagen började bra?

Om...det började med att jag tar bussen som jag alltid gör från Linus på mornarna och hoppas på att jag hinner med 520 vid rotebro station..och det gjorde jag. :) Men sen kände jag att nej jag pallar fan inte stå hela vägen till skolan så jag hoppar av hållplatsen efter typ..eller två..trafikplatsen och ser att den andra 520 kommer..så jag hoppar på den och känner mig rätt nöjd, skönt en sittplats..men varför känns det fel? Varför ser jag inga kända UNGA ansikten på bussen? Hmm..bussen ser annorlunda ut..och varför klev inte den där killen på som jag VET också går på rudbeck? Hmm...rutan, eller jag vet inte vad det heter, men rutan där vägnamnen kommer upp byter och det står.. Gisslinge...wt..?!? FAN! Jag är på fel bussjävel! Jaha, det här var ju jävligt kul! Hur fan gör jag nu?! Jo, självklart plingar jag och går av nästa hållplats..vid Gisslinge..och hamnar HELT fel..borta vid stallet, Överby...oh nej..det tar minst en halvtimme att knata här ifrån hem..fan jag skiter i första lektionen, tänkte jag..dum som jag är och inte tänker på att det borde ju gå en buss tillbaka också..det komemr jag på när jag hunnit en liten bit och springer tillbaka, haha och jag matchar bussen rätt bra, den var lute försenad men jag var tillbaka vid rotebro station redan 10 minuter senare och började om igen...haha kändes så jävla dumt. Men jag tog 520 igen  08:12 från station och då flöt det bara på..bussen gick inte genom viby och då kom jag bara typ 10 minuter försent..helt sanslöst. Haha trött man kan vara..men imponerad över att jag bara blev lite försenad. :P

Well well, nu är jag precis tillbaka från sollentuna..har varit och tagit ut pengar..älsklingen är så snäll och lånar mig pengar till en skoltröja..mina egna som är kvar är ju bara till julklappar..så snart ska jag gå ner och testa lite tjocktröjor och beställa en..en grå i think. :)

Idag är det torsdag..och det är ingen dans! Hm, känns lite skumt faktiskt..det är iof bara några veckors uppehåll men låt det gå fort! :) Annars lär jag få dansabstinens!

Föresten, igår åt älsklingen och jag nått supersmarrigt, vi ställde en form i ugnen men lager av nacho-chips, tacoköttfärs och ost..sen när det var klart hällde vi över tacosås och gräddfil...MAT-ORGASM. Åh, i love it! :D Tänkte lägga upp en bild för att retas men gör det en annan gång..det går inte nu. :P

Dagens citat från min nya, unga, värmländska, bo-på-söder, lite halvfjolliga lärare Sebastian - "I like it!" och "Wich who i know." hahha :D har en känsla av att jag kommer få flera skratt åt den killen ;D en hel skön typ! :P

Snart är det mat och jag ska gå ner för lite skoltröj-shopping. :P
Hungrig, hungrig, hungrig...

Kommentarer
Postat av: kristin

hahaha fy tusan vilken jobbig bussresa du fick

2007-12-06 @ 11:41:55
URL: http://knisdinds.blogg.se
Postat av: Sabina

Jepp jag fick ju det..men kom fram till slut :P

2007-12-06 @ 12:04:46
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0