Ibland blir man bara så glad!

Ja, och denna gång tack vare min nya, kära svenska lärare! :D Vår nästa uppgift är att skriva en egen krönika, som för det första är jättelätt och ska vara inne på torsdag nästa vecka, och inte nog med att vi får en hel vecka på oss, vi får även ledigt både från måndags och tisdags lektionen :D Och vad betyder det? Jo, att jag slutar tjugo i två på måndag och börjar 12:20 på tisdag, kan ju inte bli så mycket bättre! :D Eller jo det kan det..han gav t.o.m oss sovmorgon på torsdag till halv tio då vi ska lämna in krönikan. :D Naajs!

Snackade med Sandra idag om lördagen också..och varken hon eller jag har pengar egentigen för att kunna dra ut efteråt med alla andra men som en räddande ängel skriver Simone till mig på msn lite senare och säger att hon skrivit upp mig på gästlistan dit vi ska, haha perfekt! :D Då har jag ju t.o.m "råd" att föra innan också för mina lånade pengar. :D Ibland blir jag bara så glad! :)

Ska snart hem till min Linus och bara ta det lugnt.. :) för jag har ingenting som ska vara inlämnat eller gjort till imorgon. Så skönt! :D och till middag ska vi äta gröt! :D första gången för den här julen. :)

Har föresten börjat söka praktikplats nu hos några reklambyråer..får se hur det går..men nu har jag iaf börjat.. :) skickade ut några mejl idag..duktig flicka!

image356

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0