Diana är liten, men idag lite större

Idag möttes jag av några tomtenissar när jag kom till skolan, de delade ut lussebullar så min frukost blev..två lussebullar, nam nam. :)

Nu är det bara två dagar kvar. Låt det gå fort, fort! :D

Dagens logiska(?): "Åh, jag gillar verkligen inte stora böcker, de är så...stora."

Imorgon eller på fredag ska jag köpa de sista julklapparna..fick ju pengar av pappsen i måndags så nu är jag inte fattig länge. :D Har råd att köpa de sista julklapparna iaf..hah :) åh..sen är det bara helgen kvar och sen är det julafton! :D
på fredag blir det ju partaj för lilla Diana som äntligen fyller 18 idag, Grattis älsklingen! :D Hoppas att du får en underbar dag. :) Vi ska ha så kul på fredag. :D Först blir det ju lite förfestande och middag i en lokal i rotan och sen blir det utgång. :)

Och på tal om festande..här kommer några bilder från i lördags. På Minna och mig. :)


Fixar mig lite..och lite senare på kvällen blev det sånna här bilder..undvek att lägga ut några andra, hah *censur*

Kommentarer
Postat av: DIANA

TAACK BAAABBYYY!!!

2007-12-19 @ 16:29:33
Postat av: Sabina

Det var väl inget snuttan. ;D Oj, vad löjligt precis jag såg denna kommentar. :P

2007-12-19 @ 16:31:42
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0