A dream

Ja, det är fredag! Så skönt! Känns verkligen inte som det..snarare som en onsdag typ..så trött. Konstigt nog gjorde gårdagens måndagsschema något spratt i huvudet..men det var ju inte måndag igår..det var ju torsdag och idag är det fredag! Ge mig en fredagskänsla då! Nej, jag är bara trött..allmänt trött. Men snart, snart så är det looov! :D

Usch, hade en jätteläskig dröm inatt, vaknade typ kallsvettig och skakig två ggr..ville bara krama om min kille som låg bredvid mig för att inte behöva vara rädd men ville inte väcka honom, så jag flyttade bara lite närmare för att känna hans närhet..hos dig är jag trygg älskling.

Haha, Minna håller på och skriver upp oss som ska ut på lördag på en gästlista till en efterfest..Ace har tydligen gjort något extra på lördag och öppnar 02:00 och stänger tidigast 06:30, haha får se om man pallar ;D men försöka ska vi!

Oj, nu börjar jag.. hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0