Dagsformen & tankar

Bloggen blir bara mindre och mindre prioriterad.. --> Instagram - sabina_j

Men annars är allt som vanligt, har roligt på jobbet och köttar på gymmet förutom att jag fyllde 24 år igår.

Känns bra för en gång skull. Ingen ångest över att bli äldre, snarare tvärtom. Jag är förväntansfull inför framtiden.
Kanske för att jag idag är så himla lycklig i min tillvaro, har helt underbara vänner, sambo och familj.
Älskar mitt jobb och trivs så fruktansvärt bra med mina kollegor och sen har jag aldrig varit så stark fysisk och psykiskt som jag är just nu.

Jag tror att om du verkligen tror på dig själv, ja då kan du utföra vad som helst!

Dagsformen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0