Better Bodies

Är sådär härligt trött efter ett bra träningspass. Energin var lite upp och ner idag men det gick bra ändå tycker jag!
Uppvärmning på crosstrainern och sen fokus på biceps och rygg. Imorgon kör jag 4:e passet för den här veckan och då ska magen få jobba!

Det är häftigt hur snabbt jag alltid kunnat se resultat men nu är det dags för en riktig förändring!
Har ett mål och några centimeter SKA bort både här och där (i utbyte mot muskler såklart). Nu är jag trött på fluffet och osäkerheten!

Hur ska jag lyckas med detta?
- Sluta upp med småätandet
- Dra förihelvete ner på sockret
- Ha EN ätardag i veckan med godsaker (undantag kan förekomma)
- PW/jogga minst 30 min 2 ggr i veckan
- Minst 4 gympass i veckan

Lätt som en plätt!

Intresserad av hur det går?
I så fall kan jag uppdatera om framgångar/motgångar alt. vikt och cm :)

Önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0