Living the dream

Klockan är: 16:07

Sitter i tatueringsstudion och ser på när Elias blir torterad.. Ja, om 5 timmar lär han inte vara så kaxig längre iaf.. och imorn är det även min tur! Very excited!

Half Moon blev jättebra! Träffade nya vänner som vi åt middag med dagen efter, riktigt kul!

Igår promenerade vi till en shootingrange och sköt med en 9mm pistol! Inte varje dag!
(Elias köpte 10 kulor och jag fick skjuta sista) Tyckte själv det var lite dyrt. Men det var rätt awesome faktiskt..

Sen fick vi semesterns 4:e och säkert sista massage.. (pga tatueringarna)
Har alltid svårt att koppla bort tankarna och omvärlden helt och bara njuta istället men det är fan det bästa som finns ändå!

De sista dagarna nu innan vi drar till Bangkok bor vi på samma resort som jag bodde på förra året också, vackert som fan.. (foto nedan)

Nu ska jag gå och köpa socker och koffein på burk åt killen så han håller sig pigg hela sittningen..

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0