It's a free ride!

2012 har knappt börjat och jag känner mig redan väldigt positivt inställd till detta år! Har så mycket att se fram emot!
Börjar livet nu?

Är det nu man ska inse att det är dags att göra sånt man länge velat men inte vågat eller skjutit på..? Tro fan det!

Börjar med att ta en promenad.. Men bara för att jag behöver röra på fläsket.
Ikväll ska jag bara hänga med mina brudar hos Mickan, prata om allt och inget som bara vi kan, känns behövligt! ♥

Slänger upp ett foto från weheartit..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Yes min tussa, nu kör vi!! Ta mig med på din lyckas resa <3

2012-01-07 @ 14:29:36
Postat av: Sabina

Det är klart jag gör!! :) <3

2012-01-07 @ 15:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0