So we meet again..

Klockan ar: 19.00

Vi lever livet och har det bra pa Koh Samui! Hotellet vi bor pa nu ar superfint. Stannar har till mandag.

Igar blev det fest, jag ville garna visa Elias Chaweng Beach uteliv!
Vi borjade pa Viking Bar och onskade latar med bl.a Bon Jovi, Ozzy, Guns n Roses & Cranberries medans de andra i baren onskade latar med Lena PH, Ronny & Ragge och Sarek, skon mix!
Jag fick en hel del flash-backs fran forra aret :) Avslutade natten pa det svettiga dansgolvet pa Green Mango!

Idag har vi legat vid poolen och jag narmar mig slutet pa boken "En Dag"..

Har aven bokat en snorkling-tur for imorgon! 7:30-16:30 ska vi vara borta.
Ska bli sa kul! Nu ska vi ut pa en liten shoppingtur,
bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0