You spin me right round..

Började denna lördag med ett 75 min spinning pass.. Riktigt skönt faktiskt!

Dock mindre skönt efter att jag stått upp på jobbet i flera timmar, nu är benen helt slutkörda.. Den enda ansträngning ikväll blir att byta från soffläge till sängläge..

Imorgon öppnar jag butiken i Kista C och jobbar till 18.. Ska bli kul att få byta miljö även om det var en toppendag på jobbet idag. :)

Låter som att jag skapat en ny livsstil.. Jobba, träna och hemma en lördagkväll. Men ni behöver inte vara oroliga, det är bara en period, jag är strax tillbaka. ;) Typ nästa helg då jag är ledig söndag.

To sum up!
Snön ber jag dra åt helvete.
Till er säger jag trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0