Rock Bitch Boat!

Har haft en galet grym helg!
Mycket festande och alldeles för lite sömn, precis som det ska va!
Båten kom in till Frihamnen igår morse men jag är fortfarande inte helt återställd. Hade planerat ett besök till gymmet efter jobbet idag men jag hade knappt ork att ta mig hem.. Sliten tjej..

Lyckades ändå slänga ihop lite gott käk.. Nu blir det tv-häng resten av kvällen..

Såg alldeles för få band under kryssen men upptäckte ett par riktigt duktiga grabbar.. Systematic Slaughter.

Jag fastnade för denna..



Kommentarer
Postat av: Revin

okej det här trodde jag INTE att du skulle gilla - det är ju till och med för mycket för mig :P Elias som fått dig att börja lyssna på detta??

2011-11-01 @ 22:06:41
URL: http://tunetastic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0