Smile like you mean it

Då var det slut på att leka rövare då..för den här gången.
Hade himla roligt i lördags, över förväntan faktiskt! Efter att ha ätit en 3-rätters middag, druckit för mycket alkohol, skrikit och gapat med mina kollegor (+ några 100 pers till) på Tyrol begav jag mig till Debaser där jag mötte upp en hel drös med vänner som fortsatte kvällen med mig.. :)

weheartit

Idag kommer svt till vår butik..jag måste sitta i kassan. Hjälp! Hoppas jag inte behöver säga något. Räcker väl med om jag flirtar med kameran.. Har ingen riktig koll på vad de ska göra där men har för mig att de ska följa en av våra kunder under en dag..

Annars är allt som vanligt. Allmänt förvirrad och tankspridd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0