Siem Reap Baby!

Kambodja-tid: 23:00

God afton mina vanner.

Kambodja ar underbart! Naja, i alla fall staden vi befinner oss i (Siem Reap). Idag kom Paul och Becka. :)

I lordags hade jag en av de roligaste kvallarna pa hela resan! Det som egentligen skulle vara en "stadad" kvall blev helt galen. Mickan och jag ramlade i sang klockan 8:00 sondag morgon. Traffade sa himla roliga och underbara manniskor!
Vi fick bada ett varsitt skrattanfall nar jag slog igang kameran och tittade igenom fotona fran kvallen, love it!

Som sagt ar det farligt billigt har, och det galler alkoholen ocksa... ;)

Ikvall blir det lugnt, men imorn, da jevlar syns vi pa Pub Street!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0