I fucking love this!

Vietnam-tid: 17:00

Hej hopp!

Hoppas ni har njutit nar jag varit borta for snart ar jag hemma igen och kramar om er!

Vi fick riktigt fint vader i tva dagar da vi lag och pressade pa stranden, akte aven linbana over till on bredvid (Vinpearl) dar vi blev som barn igen med ett undervattenland, vattenland och karuseller. :)

Men sen har det varit ratt molnigt, igar nar vi alla var bakis passade vi pa att aka till ett spastalle. :) Vi badade mudbath, sunbath, swimmingpool och tog varsin massage. Basta hittills! Massoren stod pa mig, knackte hela ryggen och nacken. Sa skont!

Till middag ikvall ska vi lyxa till det lite for det ar sista kvallen da alla (Jag, Mickan, Becka, Paul och Peter) ses pa resan. Jag och Mickan tar en nattbuss tillbaka till Ho Chi Minh City 21:00 kvall medans de andra stannar 3 dagar till. Peter aker hem samma dag (14:e) som Paul och Becka aker och moter oss i Kambodja.

Imorn bar det av till Kambodja, Siem Reap!

Borjar fa angest redan infor hemresan.
Kan jag inte fa fortsatta resa, bara nagra manader till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0