Usually I'll be gone before the morning lights..

Jag har varit full/bakfull och allmänt upptagen de senaste dagarna. Därav uteblivet bloggande..

Lördagskvällen började med picknick, alkohol och brännboll med en massa snygga vänner i Akalla. För några av oss slutade den på Garbos med en massa dans, kul kväll! :)

På söndagen var jag trött på jobbet men kvällen blev mycket bättre: Fint sällskap, hemmagjord sushi och BB final..
Igår var jag i alla fall ledig. Då passade jag på att vara ute i solen. Blev en heldags-parkhäng med söta Marie. Mys!


weheartit

Min kropp är rätt sliten just nu.. bara 3 veckor kvar till första semesterveckan, håll ut! Efter en kalasmåltid tänkte jag nu sätta mig och röka lite vattenpipa på balkongen.. det är trots allt fortfarande 20 grader ute. :) Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0