Living the dream

Thai-tid: 15.00

Sorry for dalig update!

Vi ar kvar pa Phi-phi och har det sa javla gott!
Igar var vi ute pa en Daily Snorkling Trip. Forsta gangen jag snorklade. Med simfotter och allt. Fy fan vilken kansla! Massa fina fiskar som var sa nara mig att jag kunde ta pa dom :) Haftigt! Vill gora igen!

Vi fick ocksa ga iland pa paradisoarna Monkey Beach, Maya Bay som ocksa kallas for "The Beach" efter filmen och en annan jag inte minns namnet pa men som jag garna hade stannat pa ett tag. Sa sjukt klarblatt vatten! Underbart!

Ibland tror jag att jag drommer. I love it here.

Ikvall ska vi fira Paulie med dunder och brak som fyller ar idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0