Ho Chi Minh City

Vietnam-tid: 15.20

Jag och Syrran befinner oss i Ho Chi Minh City.
Shoppar, ater gott och har det allmant bra. Langtar dock till imorn da Paul, Becka o Peter kommer hit. Vet inte vart vi tar vagen da men langtar efter stranden och havet sa hoppas vi flyttar oss narmare beachen. :)

Igar kvall nar jag och sis lag och tittade pa film i hotellrummet, It's Complicated, gick strommen. Det ar 3:e stromavbrottet pa resan. Mycket irriterande!

Ni som garna vill se foton:
Jag har upptackt att jag glomt min kamerasladd hemma! :( Big fail!
Dessutom har flera personer varnat oss for att lagga upp foton. Att virus overfors till minneskortet ar tydligen mycket vanligt.. Och att allt da raderas.
Tycker det ar skittrakigt. Vill ju garna lagga upp foton. Oh well.. far se om vi loser det pa nagot satt.

Okey, that's all for now. Peace!

Kommentarer
Postat av: Anna

strömavbrott...hände varje dag när vi va i Kambodja :)

Inga foton, ok, så får det va då ;)

Ha det så skoj, hälsa Becka.

Kram kram

2011-02-27 @ 13:57:42
Postat av: Sabina

Haha, okej..hande igar igen for oss, 2 ggr :P

Far val vanja sig vid det antar jag..



Jepp. Det ska vi :) Hon halsar tillbaka :)



Kramar o pussar!

2011-03-05 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0