Fallen Leaves

Imorgon är det fredag! Jaaa! Äntligen! 
Då jobbar jag min 12:e dag på rad sen är det helg! Sweet!

Efter en mycket lång (8 månader!!!!) väntan ska jag också ta ur tummen ur röven och besöka frissan i morgon eftermiddag. Mitt hår har väl snart nått bristningsgränsen. Om man kan formulera sig så.

Ikväll har jag fikat med kära syster Becka, taggat till för halloween nästa helg och sen lyxat till det med 20 min solning. Var sönderbränd och röd som en kräfta efteråt men vill man vara fin...



Just don't fall
recklessly, headlessly in love with me
Cause its gonna be
All heartbreak
blissfully painful and insanity
if we agree

Oh you can hang with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0