Långhelg, life's good..

Nu är det helg för min del. Hur skönt?

Men detta får jag inte gratis. Måste jobba alla dagar nästa vecka.
Men det är då. Nu är nu. Jag mår bra och ska utnyttja mina lediga dagar med att göra en massa skoj. :)

Fredag: Fika hos syster på dan, leka med Diana på kvällen
(bl.a kika i butiker i Sollentuna c)
Lördag: Sola på dan (om det blir bra väder, håll alla tummar och tår!)
Kvällen spenderas på en inflyttningsfest i Bandhagen
Söndag: Vara beredd på att vara bakis, födelsedags fika hos mamma och syster på eftermiddagen (syster blir nämnligen hela 15 barre imorn), 
bio - Sex and The City 2 med Linus och Diana på kvällen. JAAA! LOVE IT!


Helgen är med andra ord fullproppad. Jag gillar't!



P.s. Cart D'or - Choko Chip Muffin, tummen upp! Supergod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0