Det är våååår!

Tänkte informera, för er som inte vet, att jag och 6 st till av mina vänner valde att ta en vit månad i februari. Så mellan den 13:e februari och 13:e mars = ingen alkohol what so ever.
Detta var svårare för vissa av oss än vad vi trodde och då verkar det vara en vettig idé..
Det är alltså en vecka kvar och den 13:e ska vi fira att vi klarat detta, med alkohol. Jag kan dock inte vara med på detta då jag jobbar hela nästa vecka. Ja, 7 dagar. Mån - sön. Inte okej, men vad ska man göra...


Nog om det, den här helgen är jag ledig och det är underbaaart!
Idag ska jag in till stan med syster och Diana å njuta av vårvädret. :) Cosmonova står på schemat också. Kul!
Och det är dags. Dags för skinnjacka. Åh vad jag längtat! Okej det är 4 minusgrader ute men jag har väntat länge nog nu! Starka vårkänslor!



Föresten! En månad framåt och jag ligger på playan! Det ni! :D
Nu går jag över till Diana, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0