Let me tell you about my day..

Efter en överdos av Coca-cola är jag hemma från Djurgården..

Och jag har haft en helt underbar dag!
Har spenderat 9 timmar på Gröna Lund med mina kära systrar Mikaela och Linn.
Inte nog med att jag skrikit så jag tappat rösten.
Har säkert skrattat sönder halsen också.
Roligaste dagen på väldigt länge måste jag erkänna. :)

Oh! Jag har åkt Insane!
Inte så farligt som man kunnat tro...för åkturen varade väl 30 sekunder.
Kändes så i alla fall. Men den var insane! ;)




Nu ser man fram emot att jobba i 7 dagar...
God natt Stockholm


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hejsan!

Jag tänkte bara göra lite diskret

reklam för en tävling jag har på bloggen.

Klicka på länken för att få veta mer.

http://isthissomething.blogg.se/2010/july/tavling-1.html#comment

Ha en bra dag!//Blonnie



(Släng kommentaren om du inte vill ha den!)

2010-07-26 @ 09:20:16
URL: http://isthissomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0