I'm fucking too old for this shit!

Har låtit alkoholen bestämma sen i söndags.
Jag börjar bli trött nu.
Igårkväll firade vi syster Rebecka vid Alvik strand. Vilken jävla kväll och natt!
Mycket vacker kväll.
Jag och snubben ramlade in i lägengheten klockan 07:30 imorse. Party hard!

Det blir något lugnare ikväll. En enkel middag på en enkel restaurang med vännerna.

Jag är slutkörd. Men hey, vi lever bara en gång.


Ms. I cant read the question, theres a bear in the way.
Haha!

Jag vill gadda mig. Jag vill ta körkort. Jag vill resa.
Jag vill bara tänka på mig.


Kommentarer
Postat av: mickis

hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaha!!!!!!!!

2010-07-27 @ 23:10:24
Postat av: Sabina

I KNOW!!!! hahahah :D

2010-07-28 @ 08:12:59
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0