Finally! Alice in Wonderland, March 3th!

Då har jag och Linus precis köpt biljetter till filmen Alice in Wonderland som har premiär på bioduken den 3:e Mars. Yes! Äntligen! Har väntat på att denna film ska ha preimär i över ett halv år! :D


Åh, åh! Vi ska se den i 3D! Kommer vara så ballt! När vi skulle titta på Avatar visades trailern i 3D, bara den gav mig rysningar. :D

Inlägg från Augusti då jag fick veta om filmen. Roligt.
By the way..fan vad tiden går fort.



Imorgon jobbar man som vanligt men sen är jag ledig i 3 dagar. Sååå skönt!
Efter jobbet ska jag fixa nytt pass med syster. Tagga lite inför resan i april!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Den är bäst! :D

2010-03-15 @ 18:57:31
URL: http://plumcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0