Have I been nice Santa?

Mellan 18-22.00 har jag sprungit runt och letat julklappar i Kista c. Lyckades hitta något till alla precis när de skulle stänga. Fick inte tag i mina planerade julklappar men det får duga ändå.

Har aldrig varit så stressad och impulsiv gällande julklappar som detta år. Lite trist att bara slafsa ihop något men har man ont om både pengar och tid har man inget val. Visst var det tanken som räknas?

Det blev ingen utgång för mig ikväll. Kom hem vid 23:20 tiden och har sedan dess bråkat med julklappspapper och snöre. Måste packa också..fan orkar inte...så trött. Får göras imorn innan jobbet.

Och efter jobbet imorn kväll drar jag till mammi!
På torsdag förmiddag beger vi oss nämnligen till Hälsingland (mormor och morfar) där vi ska fira jul. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0