Time for some change

Idag efter jobbet gick jag runt med Roxie  i Sollentuna c..hittade lite smått och gott. Ett par joggingskor t.ex. Nu ska det allt blir fart på kärringen!
Väl hemma i rotan solade vi en stund också. Nu börjar man få lite färg..sweet :)

Ikväll har jag även gjort något annat som många nog kommer bli smått chockerade över. Och därför älskar jag det. Äntligen lite förändring! Ska bli riktgt kul att få se folks reaktioner imorn. :D

Ni läsare kommer förstå vad jag snackar om i/efter helgen.



Något jag nästan höll på att glömma i år igen..men som tur var inte gjorde..
På söndag blir det tattomässan! Time for some inspiration :D




Imorgon jobbar jag min sista och 12:e dag i sträck.
Ni anar inte hur skönt det ska bli med helg.
Tänkte gå och sussa nu så går det ännu snabbare..
Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anna

så du e mörk nu Tussan?

ses på lördag, SRBF :D :D

2010-08-27 @ 08:37:37
Postat av: Sabina

Yeeees :)

2010-08-29 @ 14:25:58
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0