Run Forest, Run

När man väl har energin och ambitionen, ja då saknas det ett par skor...

Jag pratar om att jag tänkte ta en morgonpromenad/joggingtur denna morgon eftersom att jag inte behöver befinna mig på arbetet innan 11.00.
Problemet är att jag inte äger joggingskor. Det är sant. Inte ett enda jävla par. Och hur många skor hade jag..?

De gånger jag väl varit ute de senaste året och gjort lite nytta har resulterat i blodiga skavsår och ryggont.
Känns inte jättefrestande...


Nu till helgen när man äntligen kommer få vara ledig ska jag minsann bege mig ut på joggingskoraggande!

Något annat kul i helgen...vi ska fira Iron Eiden och så är det dags för årets Sollentuna Rock & Blues festival! :D




Klicka på bilden så får du reda på mer ang. festivalen min morbror så duktigt arrangerar. Lite stolt är man, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0