I love the way you lie

Semester igen!

Hittills har jag hunnit svära över regnet och tittat på två rullar med vänner,
Beck - i stormens öga och Shutter Island. Vilken jävla film! Se den!

Just det! Har även fått arslet ur vagnen och bokat tid för gadd nr 3!
Den 10:e September sitter jag i stolen. :)



Resten av veckan ska spenderas såhär..
Ons-tor Ullared med mamma och systrarna
Fre-sön Kryssning med 7 vänner, Riga 40 timmars (Galet!)

Ni kan väl hjälpa mig med att hålla några tummar för fint väder...


Nu är jag trött.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Tack världens sötaste! Och detsamma till dig, det vet du! <3

2010-08-03 @ 22:40:07
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0