The Last Bounce!

I julklapp av min kära syster fick jag en biljett till The Last Bounce, vilken vi ska gå och se ikväll på Globen.
Det kommer bli GALET bra! Tycker synd om er som missar det.
Jag har konstigt nog bara sett en av deras tidigare shower, tillsammans med syster på dansen hus, 2006 (fan vad tiden går fort!!!) - Gökboet, som var sjukt bra! Kan inte fatta att vi missade Caution! förra årets show...
Any ways...ska bli riktigt kul att få se dem igen, har höga förväntningar eftersom att det är deras sista show och att den hålls i Globen men jag tror knappast att jag kommer bli besviken.

Ticnet.se skriver:

Bounce - Sveriges mest framgångsrika danskompani genom tiderna - avslutar sin långa succékarriär med en sista storslagen avskedsföreställning i Ericsson Globe i april. Med sig har de över hundra gästdansare från bland annat Harlem Hot Shots och SpinKings och tillsammans bjuder de på en storslagen hyllning till dansen som du sent kommer att glömma!


Bild fr: länk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0