Gran Canaria here we come!

Vad jag ska göra i helgen?
Nää inge speciellt...
Bara flyga ner till Gran Canaria och tillbringa hela påsklovet där!!! :D BOYA!
Flyget går 07:50 lördag morgon.
Äntligen! Äntligen sol och värme! 
Jag är säker på att detta kommer bli en av de mest oförglömliga resor jag gör i mitt liv. För jag gör det med så många jag tycker om. 16 stycken är vi från släkten. Åh, det kommer bli så kul! :)

Jag och syrran bokade dock resan senare än alla andra och det betyder att vi åker med ett annat flyg och bor på ett annat hotell. Men det kan ju ha sina fördelar också. ;)


Bjuder på en från i helgen..

Och när jag kommer tillbaka vill jag att snön ska vara borta! Fixar ni det? Bra!

Hörs om en vecka eller så.. ;)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0