Lotta på bråkmakargatan är bäst!

Lottas Mamma: "Men Lotta! Varför klistrar du korv på fönstret?!"
Lotta: "För att korv klistrar fast bättre än köttbullarna..."

Tant: "Har du ingen näsduk du??"
Lotta: "Jo, men den lånar jag inte ut till folk jag inte känner!"

Lottas syster: "När jag ska ta någon hemsk medicin, så bestämmer jag mig bara för att ta den, och så tar jag den."
Lotta: "Ja, men när JAG ska ta någon hemsk medicin, så bestämmer jag mig för att inte ta den, och så tar jag den INTE!"

Lotta: "Det är så konstigt med mig. Jag kan nästan allt."

Lotta: "Åh vad jag sjunger fint, tycker inte du det?"

Lotta (vill ha en cykel, sneglar på tant Bergs skjul): "Och jag vet precis vart jag ska knycka en..."

Kommentarer
Postat av: Revin

hihi... det får du se =)) blir lite åt det röda hållet tro ja... ojoj!



Bra då spikar vi nyår tillsammans ;)

2009-10-12 @ 15:16:45
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: mickis

bäääääst , loottta är bääst :D

2009-10-13 @ 13:04:37
Postat av: Revin

Oj vad glad ja blev av ditt inlägg =)) hihi. Ja,.. oj.. och som sagt - jag har bland annat dig att tacka!



Det är jääättemycket plugg nu.. hinner knappt med något annat... men jag saknar er jättemkt i sthlm. o glöm inte att ja endast finns ett telefonsamtal bort om du vill prata lite <3



2009-10-14 @ 13:49:41
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0