Imorn hedrar vi de döda!

Åh äntligen! Jag har längtat sen i somras! Imorgon är det alla helgons dag!

Igår handlade jag accessoarer till min utklädnad tillsammans med Sandra. Har aldrig tidigare fått stå i kö på drottninggatan för att komma in till Buttericks..

So..imornkväll börjar vi partyt här, ca 10 pers och senare drar vi till Metro (90's)! Halloween-tema där också. :)

Har varit löjligt taggad men nu är dagen snart här! :)
Imorn ska vi brudar hjälpas åt att pynta och få in en riktig halloween-stämning här i lägenheten...love it.

Så här hade det fått sett ut om jag hade fått bestämma å hade mer pengar i fickan...

(Foto: länk)


Kommentarer
Postat av: lillsyrran

mitt rum skulle se ut sådär heela halloween, och kanske lite till om jag nu fick för mamma XD

2009-10-31 @ 01:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0