Fredag + Vin + Diana = Perfect match

Ååååh härliga fredag! Slutade jobba klockan 14 idag, bara då vet man ju att fredagen blir bra. ;)
So..precis enligt min rubrik ska det vinas(?) med Diana ikväll hos mig. Ska bli mysigt och tokigt värre. :)

Snart är det halloween! Eller ja, om 20 dagar. Men ändå, jag är sjukt taggat!  Förutom söta prydnadspumpor har jag köpt (beställt) crazy linser från lenson.com. Kan ni gissa vad jag ska klä ut mig till i år....?


Mjaaauu..




Förra året var jag sjuksköterska...tänk det känns som igår.




I miss u, I miss u, I miss u...why is it so damn hard?

Kommentarer
Postat av: Revin

aw, tack =))



Ja kommer försöka uppdatera rätt ofta.. så läs, läs & kommentera :D om du vill veta vad som händer i lilla nypan dvs ;P



hoppas du mår bra <3

2009-10-11 @ 11:23:25
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Revin

ja det är spännande och roligt! och givetvis älskling!



o du... var, när hur är det halloweenfest?

Har jag förresten sagt att jag ska färga håret? ojoj =) äntligen lite förändring!!



Ps. jag börjar fundera lite på nyår... vad sägs om att samlas "hela gänget" o fira tillsammans lite mysigt inomhus i Sthlm? Typ du, jag, linus, johan, erik, eiden, maria, viktor, diana, malin o givetvis fler som vill haka på? Snackade med Johan om det.. o de brukar köra finmiddag o fira tillsamans. låter ju helmysigt.. va sägs?! :D

2009-10-11 @ 18:38:05
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0