Spring is in the air...

Vad doftar ljuvligare än våren? Juste. Ingenting.


Helgen som gått har spenderats hos och med min bästis Tessi. :)
Vi låg på en brygga i sigtuna och solade  fredag och lördag, tappade solglasögon i vattnet, letade och håvade(?) utan resultat efter dom, åt sushi och gick på bio lördag kväll, vi såg The Boat That Rocked (Rekommenderas varmt! Himla bra och sjukt kul!)
Under fredagskvällen hanns det även med lite karusellåkning! Det ni! 2 snurriga åk och vi kändes oss som karusellerna själva. Skit kul var det! Och vi har det på film!...ifall ingen skulle tro oss..typ.


(Bild fr: länk)


Nu ska jag lägga mig bredvid min bästaste älsking och titta på tv. Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0