About nothing..

Mina kunder är roliga...
Ena dagen vill de inte ha varor där datumet är kort och vissa dagar vill de inte annat än å ha varor med utgående datum...knepigt.

Och hur svårt är det att lägga pinnen som skiljer varorna åt innan/efter er??!?!?!!


Nej, jag är inte bitter. Faktiskt. Är på rätt bra humör. :)

Har väl bara väldigt lite att skriva om..
Eh...helgen var kul, i fredags firades jag och syrran med hemmafest följt av utgång och i lördags var jag på fest hemma hos Revin med bl.a. Onion Square!! Det ni!!

Hittade bilder att fylla ut inlägget med..från clubtoxic.se!




Kommentarer
Postat av: Revin

Union Square älskling, inte onion som betyder LÖK =) hoho !



träna imorn?

2009-03-28 @ 18:14:29
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0