Vilsen i pannkakan...

Så känner jag mig just nu....vilsen, ensam och trött, trött på mycket. Trött på många.

Men snart, snaart är det semester och då ska jag bara...va. Jag ska njuta till fullo och suga in sommaren med all min kraft.
v. 28 är det Hultsfred och v. 29 Gotland! Kommer bli 2 riktigt tunga veckor...men åh vad jag längtar, ska bli awsome!!

Hoppas vädret håller i sig.

Och och! Jag badade i fredags/lördags natt! Första doppet! Kallt!

Nu ska jag fortsätta klia på mina 10 myggbett på vänster ben och mina 14 myggbett på höger....sa jag att jag älskar sommaren? Sen kallar jobbet.

Kommentarer
Postat av: Revin

Geez... ja jag såg bilder på fejan.. haha :D inte baadkrukor längre! Eller jo.. jag badar gärna bara på kvällen när vattnet känns varmare ;)

2009-07-01 @ 01:36:47
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Revin

hahaha! =) Å DUUU! Bara en vecka kvar sen sticker vi!!!! =))



På freda.. ska vi klämma in sushi och bio också? ;)

2009-07-01 @ 13:20:52
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0