After

Ha överseende med att jag är nyvaken och ruffsig.

Het snobben-pyjamas va?


Och varför inte lite bilder från onsdagskvällen när man ändå håller på. Banditfest med Revin på Harry B James stod på schemat! Med dessa band på scen: Engel och Smash Into Pieces, riktigt bra är ju de där grabbarna, som man kände igen från "Talang 2009". Och trevliga med! ;)

            



Vi drack jäger och jag köpte ett Dead By April linne i deras Bandit Rock store!


Ikväll slår vi klackarna i taket....eller nått annat...Glad Midsommar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skit snygg frisyr hjärtat :) Miss you <3 Kram å Puss

2009-06-19 @ 16:16:20
Postat av: lillsis

jag som ÄLSKADE ditt hår, och jag menar verkligen ÄLSKADE !!!!!!!! naaaw, det var snyggt älskling, men jag ÄLSKAR ditt gammmmmla hår <3



miss you to baby <3 puss lillsis !

2009-06-20 @ 05:13:44
URL: http://linnjakobsson.blogg.se/
Postat av: lillsis

jag som ÄLSKADE ditt hår, och jag menar verkligen ÄLSKADE !!!!!!!! naaaw, det var snyggt älskling, men jag ÄLSKAR ditt gammmmmla hår <3



miss you to baby <3 puss lillsis !

2009-06-20 @ 05:14:05
URL: http://linnjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0