UPDATE

Jag hinner visst med något mer än att bara jobba idag, glömde bort att det är ju faktiskt ikväll som jag och Linus bland annat ska åka in till stan för att lyssna och titta på vårat Degreed som spelar på Harry B James. :)
Hinner vara hemma i en halvtimma och fixa mig lite innan jag ska åka igen. De skulle börja spela ca 22. Ska bli kul. :)


Snart ska jag åka och jobba, 11-20.
Imorn kommer en trött Sabina jobba 9-13 och kanske även 16-20 på ett annat ställe.

Ps. Vi måste vara de enda som har julgranen kvar.

Kommentarer
Postat av: Revin

Nepp, vi har också julgranen kvar.. på jobbet alltså =))



PUSS!

2009-01-16 @ 13:17:01
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Ja, det var det verkligen :)

Okej, härligt :) Här är allt också bra, men trött här med ;D

Händer i helgen då, jobba? :/

Ja, ikea är underbart :DD

Kram! :)

2009-01-17 @ 14:19:54
URL: http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0