Söndag

Jag trodde att jag skulle behöva skriva "Jag är för gammal för det här" efter igår men nej..det gick ju fin fint att festa två dagar i rad fortfarande..not so bad ey. ;D

Hur som helst..
I fredags var det fest hos söta Revin som fyllde 19. :) Där drack vi, minglade, åt god morotskaka, drack mer, spelade ölspelet, charader (Åh vad kul det var!! Hade glömt hur kul!), limbo och snurra flaskan! En hel del lekar alltså.. :) Mycket underhållande..oh yeah. :D
Det som ändå tog priset var när alla reser sig upp i all sin kraft för att skrika ut "Hej knäckt!" eftersom att någon tog upp ett knäckt-kort när vi spelade ölspelet och Revin som inte var liika snabb slänger sig upp och ropar ut "Hitler!!". Haha, åh vilken härlig stund...den kan jag leva på ett tag.
Gällande ölspelet vet vi ju redan att reglerna som bara blir fler och fler och mer absurda är ju så hysteriskt. När vi var på slutet av spelet fick vi inte nämna ordet "du", inte svära, inte peka, alla klunkar hade fördubblats, vi skulle dricka med vänster hand med tre fingrar och de klunkar Mickan drack skulle jag dricka dubbelt.. Haha, inte konstigt att det alltid spårar ur.

Kan ju inte detaljera hela kvällen men lyckat blev det tycker jag. :) Hade himla kul. Jag och syster drog som två av de sista strax efter 04 och sov i mormors tomma lägenhet i Edsberg. 4 minuter på nattbussen i stället för 40 kändes rätt lyx.

Bilderna får tala för sig själva.









I går, lördag, hann jag i princip bara göra detta innan jag skulle iväg på nästa fest: Sova långt in på eftermiddan, äta en ett år gammal gulashsoppa (inte varje dag man gör det) och städa lite.
Sen var vi påväg hem på bussen igen!
Jag duschade, fixade mig och åkte till Bollstanäs med Linus. Vi var där 19.00 vilket var en kvart för sent. Väl där i en lokal hade Fia och hennes nära fixat riktigt ordentligt för välkomstbål, tre-rätters, musiklek och frågerunda m.m. Mycket trevligt må jag säga. God mat var det också.
01:00 lämnade vi som var kvar lokalen och drog hem till Fia på efterfest. Kanske inte blev mycket till efterfest men det var rätt tacksamt tycker jag. Ibland kan det vara skönare å bara sitta och dricka och snacka långt in på småtimmarna. :)





Jag och Linus ramlade i säng vid 4 i morse.
Idag har det ända som betytt något varit pizza och tv...gjorde ett undantag för detta inlägg. Utöver Let's Dance reprisen, filmerna School of Rock och Snyltgästen ska vi absolut se det jag väntat på sen reklamen kom ut på tv - Trollkarlens Hemligheter! :) Klockan 9, missa inte det! Åh vad spännande!



(Foto fr: www.kanal5.se)

I morgon ska jag jobba mellan 10-16.
So long!

(KUL, DET TOG 2 JÄ*LA TIMMAR ATT GÖRA FÄRDIGT DET HÄR INLÄGGET! SEG BLOGG.SE! MEN DET ÄR JU ROLIGARE MED BILDER...)

Kommentarer
Postat av: Revin

Hahaha .. helt jävla underbara bilder och inlägg! Lånade dom.. det är ett faktum att jag i princip alltid blundar på bilder när jag är full. men jag ser alltid så nöjd ut!! ;D



Tack älskling för i fredas <3

2009-01-11 @ 22:29:06
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: juliaooo

åhh det är så roligt att läsa din blogg. du verkar ha kul helatiden!! :D

2009-01-13 @ 16:10:59
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0